Чи можна жити в Києві і почуватись, повертаючись додому, ніби ти в улюблених горах? – Проект будівлі комплексу "Chalet" ззовні має елементи сучасного стилю альпійського шале. Архітектура "вписує" будівлю в навколишнє середовище з повагою до вже наявного ландшафту рекреаційної зони Києва "Святошин" серед зелені дубів і сосен. Слоган проєкту – "В гармонії з природою".
Внутрішній інтер’єр зон загального користування продовжує концепцію. Відчуття, що ти вдома, з’являється з входу у лобі: приміщення створено у форматі вітальні з каміном, диванами та бібліотекою. Використання в оздобленні дерева, натуральних матеріалів у поєднанні з великими вікнам надає відчуття, ніби ти лишаєшся назовні, серед природи, яка сама по собі ідеальна.
Наблизитись до неї можна за рахунок використання природніх елементів, а довершити за рахунок стиля, вираження через естетичний вибір варіантів оздоблення, меблів, декору і способу, яким вони взаємодіють. Стиль – нематеріальний, майже невловимий актив, формування якого базується на досвіді, креативності, відчутті прекрасного конкретною людиною.
Відомий український фешн-дизайнер Андре Тан, запрошений до колаборації, додає компонент особистого бачення стилю: "Мене завжди захоплював дизайн інтер'єрів. Кілька років тому я займався оформленням свого будинку і цей процес поглинув мене з головою. Там, як і в світі моди, є тренди, люксові бренди з історією та гучні імена дизайнерів. В гарному інтер'єрі, як і в сукні, важливі пропорції, колір, матеріали. Вибір меблів та текстилю, компоновка предметів, пошук декору схожі на роботу над колекцією".
Співпраця девелоперів та дизайнерів у світі трапляється часто, наприклад, Armani Tower в Маямі. В Україні "Chalet" – перший подібний експеримент для створення стильного продукту: приміщення загального користування матимуть маркування “designed by Andre Tan”. Частиною унікального образу будуть великі ліфтові холи площею близько 50 кв. м. Такий формат використовується у 5-ти зіркових готелях - відразу шість ліфтів матимуть один блок керування, отже час очікування від виклику до приїзду ліфту буде мінімальним. За домовленістю, поки не розкриваються всі особливості деталей інтер’єру – це буде і спеціальне оздоблення деревом, яке можна побачити в міланських бутіках, і анімалістичний дизайн ніжок диванів, і навіть елементи поп-арту. Але за традиціями фешн-індустрії тільки на показі можна побачити фінальне творіння дизайнера.
Так само як і в традиції après-ski (соціальній активності після дня катання на лижах), в лобі Chalet можна буде із задоволенням почекати таксі, провести ділову зустріч або посидіти з друзями за чаєм чи кавою біля каміну, особливо романтично в дощ чи коли йде сніг. Щодня повертатись у власну відпустку в горах і мати затишний відпочинок після насиченого дня – ексклюзивна складова якості життя у великому місті.
"People's spaces" - "Простори для людей" слоган інвестиційного фонду UDG, який втілюється у всіх проектах, що реалізовує компанія.